Ofte stillede spørgsmål

Har du brug for hjælp?

Find svar i vores oftest stillede spørgsmål eller send os en besked.

Bestilling

1. Hvordan bestiller jeg i jeres webshop?

Det er nemt at handle hos os. For at foretage et køb på butikkristina.dk skal du igennem 4 trin:

1. Find den vare du ønsker, og læg det valgte produkt i indkøbskurven. Gå herefter ind i indkøbskurven

2. Indtast dine personlige oplysninger

3. Godkend vores forretningsbetingelser

4. Tjek at alle oplysninger er indtastet korrekt og godkend købet

I webshoppen er købet først gennemført, når du har modtaget ordrebekræftelsen, som sendes til den mailadresse, du har oplyst

2. Hvor langt er min ordre? 

Vi pakker og sender alle ordre inden kl. 14 på hverdage og inden kl. 11.30 lørdage. Lukket søndag og helligdage. Når din ordre er pakket vil du modtage en mail med et tracking. 

Ved levering til pakkeshops vil din pakke være fremme efter 1-2 hverdage. Ved hjemme-levering 1-3 hverdage. 

Afhentning i Butikken

1. Hvornår er min ordre klar til afhentning i butikken?

  1. Når du bestiller til afhentning i butikken, vil ordren være klar efter 1-2 timer. Du vil modtage en mail, når ordren er klar til afhentning. Du kan afhente din ordre i butikken alle hverdage mellem kl. 10-17 og lørdage mellem kl. 10-13. Lukket søndag og helligdage. 

Returnering/Reklamationer

1. Returnering i butikken?

  1. Du er altid velkommen til at returner i butikken. Returingen skal ske inden for 10 dage. Vi giver pengene retur eller tilgodebevis ved fremvisning af bon eller faktura. Gælder IKKE nedsatte varer. Eller vare, der er brugt, vasket, har pletter, lugter eller lign. Du kan returner i butikken alle hverdage mellem kl. 10-17 og lørdage mellem kl. 10-13 Lukket søndag og helligdage. 

2. Hvornår får jeg pengene retur? 

Hvis du har betalt med kort, tilbagebetales beløbet til dit betalingskort. Det kan tage op til 10 hverdage fra vi modtager returpakken, indtil du får dine penge tilbage. Vi skal behandle returvarerne i vores system først, hvorefter vi overfører pengene til dig.
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis pakken er uåbnet, folien intakt og forseglingen ubrudt. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt. Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen.

3. Jeg har modtaget en reklamation? 

  1. Ved reklamation skal du gøre os opmærksomme på det hurtigst muligt. Send en mail til: Kundeservice@butikkristina.dk med beskrivelse og billeder af fejlen. Herefter vil vi kontakte dig hurtigst muligt. 

Support

1. Har du spørgsmål? 

Har du spørgsmål eller brug for hjælp er du altid velkommen til at kontakte os pr. mail: Kundeservice@butikkristina.dk 

Du kan også kontakte os på de sociale medier.